ЕФЕКТИВНА КОМУНИКАЦИЯ или „Как да влияем на хората около нас?“ Защо Ефективна комуникация? Using different communication channels, you express your feelings, he thinks, emotions, desires, but you don't always get the desired result. When you need to present your thesis to subordinates, management or colleagues, често ви се случва да останете неразбрани и цялата...
BLACKSMITH – Quick readjustment
SMED – Бърза пренастройка или „Как драстично да намалим времето за пренастройка?“ Защо SMED – Бърза пренастройка? Downtimes for readjustment take too much time? Technicians do the readjustment differently? You waste machine-time for elementary activities, which are not well organized? A lot of mistakes and defects are allowed during reconfiguration?...
8D report
8D доклад Обучението по методологията 8D доклад (Eight Disciplines Problem Solving) is essential for organizations, who want to improve their problem-solving skills and provide long-term solutions to prevent recurring defects. Here are some of the main reasons why you should enroll in this training:...
Certified Quality Professional
Expect information soon! Certified Quality Professional
Problem Solving Tools
ИНСТРУМЕНТИ ЗА РЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ или „Как да откриваме и да се справяме с първопричините за проблемите?“ Защо „решаване на проблеми“? The culture in the company is more about "patching" problems, rather than addressing the root cause of them? We do not have a systematic approach to solving problems, който да се ползва от всички...
SFM – Production management
Production management - Shopfloor management (SFM) или „Как да направим подобрението на резултатите ежедневие?“ Защо да използваме структурирани инструменти за управление на производството (Shopfloor management - SFM)? In production, we have no visibility into metrics, goals and current issues? We do not have a structure of performance indicators according to hierarchical levels in the company? Нямаме...
Sales and customer service
Продажби и обслужване на клиенти Обучението за продажби и обслужване на клиенти е съществено за подобряване на продажбите, customer satisfaction and retention. Защо да се запишем на обучението за Продажби и обслужване на клиенти Обслужване на клиенти: Why: Отличното обслужване на клиенти е ключово за задържането на клиенти...